HP 300 TouchSmart 300-1220nl Desktop PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP 300 TouchSmart 300-1220nl Desktop PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,1

Gb12 20-04-2011

De HP aangesloten en deed het gelijk prima. Geen software- of hardwareproblemen tot nu toe. Lekker snelle PC en gebruiksvriendelijk. Mooie vormgeving, prachtig geluid en beeld.

M.Wes 14-04-2011

PC voor de tweede keer gerepareerd. Moederbord en processor vervangen bij deze reparatie. PC wordt nu niet meer herkend door HP-productdetectie online. Kreeg deze week bericht van bedrijf waar ik de pc gekocht heb en ondanks de nu uitgevoerde reparatie mag ik de PC terugzenden en krijg ik alsnog mijn geld terug. Zij hebben er begrip voor dat ik geen enkel vertrouwen meer heb in dit product.
PC is door HP ook al uit productie genomen. Dat is echt niet voor niets schat ik zo in.

M. Wes 05-12-2010

Vormgeving prachtig, maar verder een rampproduct van HP, althans het exemplaar dat wij hebben gekregen. Heeft nog geen dag normaal gefunctioneerd. Nadat het apparaat is aangesloten op internet is het helemaal misgegaan. Bij het downloaden en installeren van updates van Windows en HP slaat de ventilator op hol en vervolgens de gehele PC met de melding Fatal System Error. Vier keer terug naar fabrieksinstelling, twee weken contact met HP-helpdesk maar allemaal tevergeefs. PC is nu terug naar HPen ze gaan kijken wat er mankeert. Ze hebben 'm al veertien dagen en we hebben nog niets gehoord.... Ik weet nu niet of dat dat nu goed of slecht is. Review wordt vervolgd nadat we de pc weer terug hebben.